Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07/2011

Biedne radio śpi na kasie

- Polskie Radio stoi przed widmem bankructwa. My znaleźliśmy 11 mln zł walających się na radiowych korytarzach

Program I Polskiego Radia nie będzie miał pewności finansowania – żalił się parlamentarzystom w kwietniu br. wiceprezes publicznego radia Władysław Bogdanowski. Występując przed senacką Komisją Kultury i Środków Przekazu, przekonywał, że Polskie Radio jest w dramatycznej sytuacji finansowej. Inni członkowie zarządu straszyli, że zamknie ono ten rok z 11 mln zł straty i apelowali o przygotowanie ustawy gwarantującej skuteczniejsze ściąganie abonamentu. 

Tymczasem następnego dnia przewodniczący rady nadzorczej Polskiego Radia Tomasz Sieniutycz oświadczył, że kondycja finansowa spółki jest dobra i pozytywnie ocenił pracę zarządu. Czyli pieniędzy nie ma, a jednak są – sprzeczne informacje prawie jednocześnie wyszły od władz spółki. Dotychczasowy prezes Jarosław Hasiński przez całą kadencję powtarzał, jak biedne jest publiczne radio. „Pukamy o pomoc, gdzie się da” – mówił w styczniu ub.r. „Presserwisowi”. Przed sejmową komisją kultury określił sytuację w radiu jako „bardzo tragiczną”. W maju br. mówił nam: „Z danych o abonamencie, które otrzymaliśmy z KRRiT, wyciągamy tragiczne wnioski”. Po cichu dodał, że wie, gdzie można znaleźć pieniądze, ale nie powie. 

My też wiemy. Na wypadek gdyby nowy prezes Polskiego Radia przejął od poprzedniego urojenie ubóstwa, podpowiadamy, jak – nawet bez wglądu w księgi finansowe – można zaoszczędzić tyle, ile wynosi planowana strata spółki.
 

 Więcej w lipcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.